Välkommen Bim Sjöholm!
Administrationen växer, och denna gång med en ny roll – Office Manager!
Vad innebär det att vara Office Manager på Brandkonsulten AB?
Det är en mycket bred roll! Som en del av administrationen får jag korrekturläsa dokument, ta emot kundsamtal i växeln och planera olika evenemang men jag har också ansvar för miljön på kontoret. Det är min uppgift att se till att det är en trivsam arbetsmiljö där alla känner sig hemma. Därför har jag också praktiska uppgifter, såsom att köpa in mellanmål och beställa våra gemensamma luncher och frukostar.
Utöver det försöker jag hålla det rent och snyggt på kontoret. Som sagt, en bred roll!
Hur känns det i denna nya roll?
Jag trivs jättebra! Eftersom det är en ny tjänst på företaget har jag fått forma rollen lite grann själv, vilket bara har varit spännande. Det märks att jag har kommit till ett välmående företag, och jag är positivt överraskad över hur väl jag har blivit mottagen här.